OFERTA

Tel./Fax: +48 81 740 33 45

WYSZUKAJ:
tel: +48 817403345

e-mail: info@atut.lublin.pl

 

ATUT Sp. z o.o.

ul. B. Prusa 8
20-064 Lublin

 

 

Systemy monitoringu dla lotnisk

SYSTEMY MONITORINGU DLA LOTNISKSystemy Opsis zapewniają wszechstronny monitoring zanieczyszczeń emitowanych w obrębie lotniska. Szybka reakcja systemu pozwala na ciągły monitoring emisji spalin z samolotów podczas startu i lądowania, monitoring emisji zanieczyszczeń ze źródeł stacjonarnych, a także wyodrębnienie emisji gazów pochodzącej z lotniska od źródeł zanieczyszczeń pochodzących z otoczenia lotniska.

Systemy Opsis posiadają liczne dopuszczenia, m.in. niemieckie TUV i U.S. EPA.



Parametry mierzone przez system:

  • Tlenki azotu NOx
  • Dwutlenek siarki SO2
  • Benzen
  • Toluen
  • Formaldehyd
  • 1,2,4-trimetylobenzen

Zapoznaj sie z pełną listą związków mierzonych przez systemy OPSIS


Dlaczego Opsis?

  • Jednoczesny pomiar wielu parametrów. Możliwość równoczesnych analiz na kilku ścieżkach pomiarowych
  • Ekonomiczna technologia otwartej ścieżki
  • Precyzyjny monitoring BTX (benzen, toluen, ksylen)
  • Wysokowydajny monitoring zanieczyszczeń
  • Wysoka odporność na czynniki korozyjne
  • Połączenie technologii UV, IR i TDL
  • Niskie progi detekcji
  • Szybki czas reakcji systemu
  • Praca systemu nie wymaga konserwacji
  • Łatwa kalibracja
  • Wykwalifikowany personel serwisowy
  • Dopuszczony do użytkowania w wielu krajach na całym świecie

Produkty OPSIS cieszą się uznaniem użytkowników w wielu krajach na całym świecie, a wyniki pomiarów są akceptowane przez różne szczeble lokalnej administracji. Najlepszym potwierdzeniem wysokiej klasy urządzeń są liczne aprobaty agencji certyfikujących, m.in. TUV, U.S.EPA, i innych.


Oprogramowanie

Opsis oferuje kompletne pakiety oprogramowania do gromadzenia i obróbki danych EnviMan Data Management System. Dane gromadzone na lotniskach pozwalają na ocenę ogólnej jakości powietrza, a także wpływu na nią ruchu lotniczego. Umożliwiają również określenie szkodliwości poszczególnych rodzajów samolotów, a w połączeniu z danymi o ruchu samolotów, dostarcza szczegółowych danych na temat poziomów emisji w zależności od rodzaju samolotu i jego wagi podczas startu. Oprogramowanie jest zgodne z wytycznymi UE odnośnie zasad raportowania środowiskowego.